Wyjazd zimowy do Jeleniej Góry dla ministrantów z Bolszewa

W dniach 13-20 lutego 2016 r., odbył się wyjazd zimowy dla ministrantów z parafii w Bolszewie. Organizatorem wyjazdu był  o. Andrzej. Wszystkich uczestników było 13.
Plan wyjazdu wyglądał następująco. W sobotę po drodze do Jeleniej Góry wstąpiliśmy do Największego w Polsce Sanktuarium Maryjnego w Licheniu. Odprawiliśmy tam Drogę Krzyżową oraz Mszę Świętą a także zwiedziliśmy ten piękny kościół. W czasie pobytu w Jeleniej Górze odwiedziliśmy takie miejscowości jak: Szklarską Porębę, Świeradów Zdrój, Piechowice i kilka innych. Przez 4 dni chłopcy z LSO mieli okazję jeździć na nartach na stoku w Szklarskiej Porębie i w Świeradowie Zdroju. Odbyliśmy wycieczki górskie na Samotnię (Karkonosze) oraz na górę i zamek Chojnik. Byliśmy też w znanych z biegów narciarskich Jakuszycach oraz na dwóch największych wodospadach w Karkonoszach: Kamieńczyku i Szklarce. Zwiedziliśmy też Muzeum Przyrodnicze w Cieplicach oraz Hutę Szkła w Piechowicach. Chłopcy mogli także kilka razy zregenerować swoje siły w Aquaparku. Było jeszcze kilka innych atrakcji ale najważniejsze, że były to niezapomniane chwile wspólnego przebywania i odpoczynku na świeżym powietrzu.

Wszystkim uczestnikom należą się podziękowania za odwagę jazdy na nartach, umiejętność pokonywania słabości w czasie wspinania się na szczyt gór oraz za tworzenie miłej atmosfery w czasie całego wyjazdu.