Wiadomości

Co się dzieje w Szczuczynie podczas wakacji?

Tegoroczne wakacje już pomału dobiegają końca, a wspomnienia z tego lata na pewno jeszcze długo nie dadzą o sobie zapomnieć. Wyjazd młodzieży na finały parafiady do Warszawy, wyjazd nauczycieli ze Szczuczyna i Lidy do Polski, odpoczynek i spotkanie integracyjne młodzieży z Bobrujska w Szczuczynie i pierwsza Komunia św. w Bartaszach - to tylko niektóre z licznych wydarzeń, które miały miejsce latem tego roku w Szczuczynie.

Wieczysta Młodzież w Beskidzie Żywieckim 28.07.-01.08. 2014

Naszą wspólną wakacyjną przygodę rozpoczęliśmy w słoneczny,  poniedziałkowy poranek. Z niepokojem w sercu, bo niektórzy się nie znali stawiliśmy się na zbiórce o godzinie 8.00. Od samego początku towarzyszył nam świetny humor i pozytywne nastawienie. Po krótkich ogłoszeniach wyruszyliśmy w stronę miasta Żywiec.

Pijarska Grupa pielgrzymowała na Jasną Górę

11 sierpnia na Jasną Górę doszła Piesza Pielgrzymka Krakowska, a w niej pijarska grupa XIV. Przewodniczył jej o. Grzegorz Misiura SP, pomagali o. Radosław Boboń SP, o. Marek Kudach SP oraz klerycy z naszego pijarskiego seminarium. Patronem grupy był św. Józef Kalasancjusz, założyciel naszego Zakonu.

O Hebdowie w mediach...

Kolejne wystawy, goście, pielgrzymi, dziennikarze i przypadkowi turyści... W Hebdowie nie brakuje wydarzeń. Są też publikacje, jak np. artykuł w lipcowo-sierpniowym numerze "Spotkań z zabytkami".  Zapraszamy do lektury...

Świetlica św. Doroty na wakacjach!

Świetlica św. Doroty w wakacje nie próżnuje. W dniach 1-10 sierpnia zorganizowano wakacje dla dzieci według autorskiego programu "Włóczykije w 10 dni dookoła Pienin"...

Pijar Camp 4 - obóz wędrowny w Beskidzie Niskim

Kolejny Pijar Camp za nami. W tym roku, mogliśmy podziwiać masywy Magury Małastowskiej i Wątkowskiej w promieniach słońca, podającym deszczu i w blasku błyskawic. Niskobeskidzkie kurorty w Bielance, Ostoi Magurskiej, Bartnem, Świątkowej Wielkiej i Kątach były bazami noclegowymi na tegorocznym Pijar Campie.

Wspólnota Młodzieży Pijarskiej z Łapsz Niżnych odpoczywała na Kaszubach

W dniach od 22.07 do 1.08 br., kilkanaście osób ze Wspólnoty Młodzieży Pijarskiej w Łapszach Niżnych miała okazję wyjechać w rodzinne strony o. Waldka. Pojechaliśmy do Borowego Młyna na Kaszubach gdzie czekało na nas urokliwe jeziorko wraz z miejscem na postawienie naszych tymczasowych domów tzn. namiotów.

Rekolekcje powołaniowe dla chłopaków ze Szczuczyna

W dniach 30 lipca – 2 sierpnia br. niedaleko Szczuczyna, odbyły się powołaniowe rekolekcje dla chłopaków.

Wakacyjny odpoczynek młodzieży ze Szczuczyna

Na zewnątrz plus 30 stopni, a to znaczy, że wakacje naprawdę się zaczęły. W dniach z 21 - 29 sierpnia br. około dwudziesto-osobowa grupka młodzieży ze Szczuczyna wybrała się na wieś (niedaleko Szczuczyna) na długo wyczekiwany odpoczynek.

Obóz dla rodzin z Elbląga

W dniach od 13 do 27 lipca odbywał się obóz dla rodzin  z Elbląga organizowany przez naszą szkołę. W obozie wzięło udział ponad 80 osób przebywając na dwóch tygodniowych turnusach w Wierzchocinie (Bory Tucholskie).